Allahindlus!

Lapse tunnetega toimetuleku e-loengute pakett (2 loengut) 2024 (salvestused). VIIMANE VÕIMALUS!

25.00 

Categories: ,

VIIMANE VÕIMALUS! Rohkem enam neid loenguid sellisel kujul müüki tulemas ei ole! 

Koolitused on salvestatud jaanuaris ja veebruaris 2024 ning saad neid järgi vaadata kuni 30.04.2024.

Perekond on süsteem, kus igal liikmel on oma roll ja kõik osapooled on omavahel vastastikuses mõjus. Lapsed on vanemate mõjuväljas ja vanematega toimuv mõjutab tugevalt ka lapsi.  

Laps vajab oma arenguks vanema seatud piire. Need aitavad tal maailma korrastatumalt tajuda ja ennast tundma õppida. Mida halvemini laps käitub, seda rohkem on ta tegelikult hädas. Lapsed vajavad reegleid, sest need loovad turvatunde.

Lapsed teevad läbi erinevaid arenguetappe ja vanematel on igas perioodis oma roll. Kuidas ikkagi mõista oma lapse käitumist ja leida õigeid lahendusi, et kasvatada õnnelikku ja enesekindlat last?

Laste tunnetega toimetulekuks oleme loonud loengusarja, mis aitab leida vastuseid küsimustele miks ja milleks vajab laps piire ning mida saavad teha lapsevanemad, et oma lapsi paremini ja teadlikumalt nende arenguteel toetada. Lisaks teooria loengutele õpetab loengusari ka praktilisi harjutusi, mida saab õpetada lapsele rahunemiseks.

👪 “Miks mu laps käitub nii nagu ta käitub?”(salvestus)

Veebiloeng käsitleb:

  • puudutab vanemluse erinevaid stiile;
  • selgitab erinevaid laste käitumise aspekte;
  • püüab selgitada laste käitumist;
  • pakub nõuandeid levinumate kasvatusprobleemide lahendamiseks.

👪 “Laps vajab piire – miks ja milliseid?” (salvestus)

Veebiloeng käsitleb:

  • kuidas seada lastele piire ja säilitada samal ajal head suhted?
  • milleks on piirid vajalikud?
  • mis juhtub, kui piire üldse ei ole?
  • millised on liiga hajusad või liiga ranged piirid?

👨‍👩‍👧‍👦 KELLELE MÕELDUD?

Veebiloengud sobivad kõikidele lapsevanematele ja lastega tegelevatele inimestele.

💶 MAKSUMUS

✨ K𝐚𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐞𝐧𝐠𝐮𝐠𝐚 𝐩𝐚𝐤𝐞𝐭𝐢 𝐦𝐚𝐤𝐬𝐮𝐦𝐮𝐬 on 50 eurot.
* Loengud on järelvaadatavad kuni 30. aprillini 2024.

* Raha tagasi garantii! Kui Sa ei ole loenguga rahul ja tunned, et ei saanud väärtust, siis maksame Sulle raha tagasi.

NB! Pärast ostu sooritamist tulevad Sulle meilile edasised juhised. Palun piilu ka oma postkasti müügikaustadesse ja igaks juhuks ka rämpsposti.

Küsimuste korral kirjuta info@pesapuuperekeskus.ee

👩‍🏫 Koolitaja Rita Rätsepp on psühholoogiline nõustaja. Ta omandas psühholoogi hariduse Professionaalse Psühholoogia Erakoolis, Audentese Ülikoolis ja sotsiaalteaduste magistrikraadi psühholoogia erialal sai Akadeemias Nord. Töötanud koolipsühholoogina Rocca al Mare Koolis. Tänasel päeval nõustab lapsi ja täiskasvanuid oma erapraksises ja erakliinikus City Tervisekliinik. Tegutsenud koolitusturul üle kümne aasta viies läbi erinevaid koolitusi ja loenguid enesejuhtimise, enesearengu ja laste kasvatuse teemadel.

Tagasisided Rita varasematelt loengutelt:

* Rita loeng oli huvitav ja kasulik. Minu jaoks hetkel väga aktuaalne ning kõnetasid praktilised nõuanded. “Päris elu” näited ja juhtumid olid samuti asjakohased, samas ka silmiavavad, mõned isegi kurvad ja jahmatavad. Soovitan loengut kuulata igas vanuses laste vanematel. Laste käitumine peegeldab meie (kui vanemate) mustreid ja eeskuju. Laps on vanema energiaväljas ja neelab paratamatult ema/ isa ärevuse endasse. Usun, et kuulan teist korda veel. Kaida

*  Loengu sisu oli igati asjakohane ja ilmekate näidetega. Nii mitmeski näites oli enese äratundmine, mis pani omakorda mõtlema, kuidas enda käitumist muuta, et aidata lapsel kasvada selliseks nagu me soovime. Üha enam olen oma lapse pealt tundnud ja märganud iseenda öeldud lauseid, ka käitumist, loeng kinnitas mu sellekohaseid kahtlusi – “Laps on meie peegel”. Anzelika

*  Loeng oli väga huvitav ja mis eriti meeldis, et Rita Rätsepp tõi palju näiteid elust enesest. Soovitan kõigile. Kersti

*  Huvitav ja mõtlema panev loeng. Pani ennast analüüsima. Kuulan last, mis viis teda ebasobiva käitumiseni. Angelika

* Kuna töötan lasteaias, siis loengu sisu oli väga olulise tähtsusega. Esimene asi, mida juba tegin, rääkisin oma paarilisele, milliseid häid mõtteid ma kuulsin ja millised mõtted meie ühiseid tegevusi kinnitasid. Järgmisel nädalal katsun järgida, et ütlen lapsele vaid kaks korda ja kui ta ei kuula/kuule, siis mõtlen enda tegevuse läbi. Klarika