2 minuti lugemine.  Autor Mariliis Lukk, kahe väikelapse ema, Pesapuu Pereklubi üks asutajatest

Miks jooga on hea just lapseootuse ajal? 

Lapseootus on eriline ja ilus aeg. Joogas öeldakse, et kõige rohkem saab ema oma lapse jaoks ära teha just siis, kui beebi on alles kõhus. Need imelised kuud on täis kauneid hetki.

Hea küll, olgem ausad, lapseootusega kaasnevad loomulikult suured muudatused meie kehas ja meeles, mis mõjutavad meie füüsilist seisundit ning igapäevast meeleolu. Oled ehk isegi märganud, et sellel ajal oled tavapärasemalt suuremas kontaktis iseendaga ning oled tundlikum ka oma keha suhtes.

Beebiootuse joogatunnis on sul võimalik leida sügavam kontakt oma keha, hinge ja kõhubeebiga. Võimalus luua tasakaalu ning harmooniat enda sees ja ümber ning mis peamine – läbi selle aitad ette valmistada oma keha ning meele uue hinge ilmaletoomise maagiliseks kogemuseks.

Liitu meie uudiskirjaga!

Kuidas jooga mind aitab?

  1. Avardada vaagnapiirkonda, tugevdada selga  ning samal ajal leevendada ka pingeid kehas. 
  2. Lisaks aitavad harjutused stimuleerida ja tugevdada ka näärmeid ning närvisüsteemi ja parandada verevarstust ning ainevahetust.
  3. Läbi voogavate venitusharjutuste õpid oma keha usaldama ning pehmelt ja loovalt liigutama.
  4. Lisaks joogale ja meditatsioonile teeme ka erinevaid loovust arendavaid harjutusi ning tunni lõpetame alati mõnusa juturingiga.
  5. Koos arutleme teadliku beebiootuse teemadel, jagame mõtteid-tundeid, leiame koos vastuseid tekkivatele küsimustele ja õpime usaldama oma intuitsiooni. Juturingis saavad naised alati kogeda teineteise toetust ja naiseks olemise väge üldiselt!

Millised teemad läbime beebiootuse joogatunnis? 

Kundalini joogal põhinev “Teadliku raseduse kursuse” teemad:

  • 120 päeva õnnistus.
  • Ema roll ja vägi.
  • Kannatlikkus, usaldus.
  • Hingamise vägi ja lõdvestumise kunst.
  • Kuidas võtta endale rohkem aega ja mis meid takistab.
  • Sünnituseks ettevalmistavad hingamistehnikad ja visualisatsioonid.
  • Millele mitte pöörata tähelepanu beebiootuse ajal.
  • Valu ja hirm ja nende lahustamine.
  • Kuidas oma keha vaba liigutamine aitab kaasa sünnitusel.
  • Sünnitusprotsess ja kuidas end selles toetada.
  • Toitumine ja rasedusaegsete väljakutsete leevendamine.
  • Mees-naine/isa-ema rollid ja kuidas end muutustes toetada.

Miks teeme koostööd just Shuniya Hingepesaga? 

Pesapuu Pereklubis väärtustame beebi emotsionaalse arengu toetamist. Usume, et hea kasvamise aluseks on tugev turvaline kontakt lapse ja vanema vahel.

Meie missiooniks on pakkuda lisaks erinevatele aktiivsetele ja arendavatele tegevustele tuge ja professionaalset nõu kasvatamaks lapsevanemate teadlikkust lapseootuse ja lastega seotud teemadel.

Merilini juhendatud joogatunnid pakuvad võimalust saada kontakt oma beebiga läbi jooga- ja hingamisharjutuste, leevendada pingeid ning läbi vestluringide tõsta tulevaste lapsevanemate teadlikkust.

Meil on rõõm tuua “Teadliku raseduse joogakursus” Peetrisse!

  • 8- osaline kursus kestab 18.04 – 1.06.2017. 
  • Tunnid toimuvad teisipäeviti kell 17.30-19.00. Tund kestab 1,5 tundi.
  • Peetri – Lasteaed Põhikoolis, Pargi tee 6.

Kodulehel saad tutvuda kursuse sisu ja muu olulise infoga.

Registreerumine on lõppenud.

Armas naine, tule ja muuda oma beebiootus veelgi imelisemaks!

Sinu Pesapuu Pereklubi ja Shuniya Hingepesa

Recommended Posts

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment